Over mij
In 2004 ben ik als Personal Organiser begonnen omdat ik in mijn omgeving merkte dat er echt behoefte was aan hulp op dit gebied. Vrienden, familie en bekenden schakelden regelmatig mijn hulp in bij verhuizingen en reorganisaties en waren zeer tevreden met het resultaat. Daaruit is het idee ontstaan om deze diensten professioneel aan te bieden. Van opruimen en structureren krijg ik heel veel energie, erg aanstekelijk zodat ik u hierin goed kan stimuleren en motiveren. Ik kan goed luisteren, ben positief en oplossingsgericht ingesteld, hou van aanpakken en heb uw belang altijd voorop staan. De blijheid en de opluchting van klanten vooral als we klaar zijn, zijn iedere keer weer mooi om te ervaren en een belangrijk aandeel in de voldoening die ik uit mijn werk haal. Ik verheug me erop met u aan de slag te gaan! Sinds september 2004 ben ik officieel gecertificeerd als Professional Organiser.
IK KAN JOU HELPEN BIJ
Werkwijze
Na een intakegesprek en bij akkoord op de offerte plannen we samen de dagen in die nodig zijn om het gewenste resultaat te behalen. Samen gaan we aan de slag om je huis, de zolder, kelder, administratie, werkplek of wat de hulpvraag ook is op te ruimen en passende structuur aan te brengen. Ik lever altijd maatwerk. Alles wat blijft krijgt een logische plek en wat weggaat kan gerecycled worden op een passende manier. Denk daarbij aan kringloop, marktplaats of prullenbak. Aan het einde van het traject ervaar je meer rust en een opgeruimd hoofd. Hierdoor hou je meer energie en tijd over voor wat jij belangrijk vindt.
Deze soorten coaching bied ik aan
In deze soorten coaching ben ik gespecialiseerd
Opleidingen
Certificaten
Coach vormen
Methodieken
Tarieven
Particulier
€ 55,00 per uur incl. btw
Zakelijk
€ 55,00 per uur excl. btw
Talen
SAMEN ONDERZOEKEN WAT IK VOOR JE KAN BETEKENEN?
Plan gratis en vrijblijvend een kennismakingsgesprek met mij in. Door onderstaande gegevens in te vullen en te versturen komen wij met elkaar in contact!